Kurset er 5. modul på Operatøruddannelsen og henvender sig til medarbejdere, der arbejder med vedligehold og praktisk drift, driftsledere, planlæggere og projekterende.
Mål
Målet med kurset er at give deltagerne redskaber til at forbedre kommunikation med og service overfor kunderne.
Indhold
Service og kommunikation – hvordan hænger de sammen?
Hvad er (god) kommunikation?
Opfatter modtageren altid dit budskab?
Hvad skal vi tænke over, når vi kommunikerer
Betydning af dine ord og dit sprog
Hvordan tackler jeg besværlige kunder og kritiske spørgsmål?
Hvordan kan jeg undgå, at kunderne bliver sure?
Kunsten at stille spørgsmål og lytte
Underviser
Hanne Hedetoft, HANNE HEDETOFT
Kursusleder
Britt Cramer Dalén, DANVA
Pris
Bemærk at prisen på kurset stiger med 500 kroner excl. moms ved tilmelding efter den 4. november 2024.
Prisen omfatter elektronisk kompendium og forplejning.